Superstore Cloud Green
S4, A18: Trots Dinas (Lauren Ash) protester, tilllåter Amy (America Ferrera) Glenns (Mark McKinney) pastor sätta upp ett bord för Earth Day i butiken, men saker börjar strax att spåra ut när Glenn inte godtar Amys chefsroll.