S3, A12: Raylan (Timothy Olyphant) jagar mordiske Robert Quarles (Neal McDonough). Boyd (Walton Goggins) sjösätter en plan att göra sig av med Dickie Bennett (Jeremy Davies) och hitta pengarna som hans döda mor efterlämnat. Vad han inte vet om är att han luras i en fälla.