Blue Bloods Common Enemies
S9, A19: Efter att någon brutit sig in i Luis Delgado’s hem och mördat hans fru söker han sig till Danny för hjälp. De misstänker att kan finnas en koppling händelsen och mordet på Linda. Samtidigt möter Frank äntligen Eddies mamma Lena.