S9, A5: När Clarks polisbricka stjäls hjälper hela gruppen till att hitta tjuven innan Clark måste anmäla förlusten, något som skulle kunna förstöra hans karriär. McDowell och Gibson utreder mordet på en ung gravid kvinna.