Alias Crossings
S3, A12: Jack tar kontakt med en mystisk kvinna (Isabella Rossellini) med koppling till Irina för att få hjälp att befria Sydney och Vaughn, som har tillfångatagits och ska ställas inför en nordkoreansk exekutionspatrull. Men Jack får ett svårlösligt problem när kvinnan säger att hon inte tänker sätta räddningsplanen i verket förrän han gör henne en tjänst - mördar Sloane.