Delivery Day
S4, A5: Amy (America Ferrera) och Dina (Lauren Ash) föder barn på samma dag! Glenns (Mark McKinney) chefsstatus ger Dina ett kungligt mottagande på det fina sjukhuset, men Amys och Jonahs (Ben Feldman) upplevelse på en närliggande (och mycket billigare) klinik blir en helt annan.