Den 8 mars 1983
S3, A13: Elizabeth och Paige hamnar på förrädiskt territorium under en resa. Efter ett känslomässigt laddat uppdrag vänder sig Philip till en osannolik källa för tröst. Stans plan att rädda Nina kulminerar på oförutsedda sätt.