S2, A5: När Joans kreativa lärare, Proffessor Sinclair Wilde, berömmer hennes arbete tar John det förgivet att det beror på att proffessorn är betuttad i henne. Tyler och Clementine bjuder över Matt och Colleen på en besvärande middag.