Fresh Off The Boat Driver's Eddie
S5, A4: När en polis fattar en olämplig förutfattad mening om asiatiska förare om Louis, gör han det till sin uppgift att lära Eddie att bli en bra förare. När Eddie råkar ut för en olycka tvingar Louis emellertid att själv konfrontera sin relation till samma fördomar. Evan blir avundsjuk när han upptäcker att hans mormor bara inbjudit Emery att besöka henne i hennes nya lägenhet.