S5, A1: När Gene's Die Hard-inspirerade musikal inte blir vald till skolans höstföreställning, bestämmer han sig för att arrangera en egen musikal med hjälp av Louise. Men Wagstaffs mellanstadiefamiljer börjar bråka när de får veta att Eugene har planerat sin föreställning på samma kväll som Courtneys skolmusikal Working Girl går av stapeln där Tina spelar huvudrollen.