S6, A17: Efter att ha övertygat Bob och Linda att skicka iväg henne till ett hästläger inser Tina att hon måste gå skilda vägar med Jericho - hennes påhittade häst. Under tiden beslutar sig Linda för att skapa ett restaurangläger i ett försök att göra saken rättvist för Gene och Louise.