Glee Episode 20
S5, A20: Rachel träffar en berömd tv-författare vars excentriska personlighet tar henne på sängen. Sam och Mercedes får handskas med sitt engagemang då deras karriär börjar ta fart. Det är äntligen dags för Blaines stora nummer med June Dolloway på NYADA. Musiknumren inkluderar "Shakin' My Head", "All Of Me", "Girls On Film", "Glitter In The Air", "No Time At All", "American Boy" och "Pompeii".