Bob's Burgers Episode 3
S5, A3: Bob blir Teddys träningskompis efter att han har fått reda på att det är hans hamburgare som har bidragit till Teddys dåliga hälsa. De två anmäler sig till en "stuntman boot camp" där deras vänskap sätts på prov. Samtidigt gör barnen en isrink i frysen med Linda som chef för deras is-brottningsliga.