S6, A8: Snow och David anpassar sig till ett liv utan varandra. Under tiden går Zelena med på att hjälpa Belle och ger Aladdin i uppdrag att stjäla ett magiskt föremål från mr Gold som kan beskydda Belle och hennes ofödda barn i all evighet.