Banshee Evil for Evil
S2, A8: En olaglig rannsakningsorder hjälper Lucas att haffa Proctor, men det har sitt pris. Emmett testas av Sharp och hans skinheads. Carrie bistår med pengar för Max behandlingar och tar ett litet steg mot att förbättra förhållandet med Gordon och Deva.