Get Drew
S4, A10: Knarkpilot Drew Thompsons (Jim Beaver) identitet har röjts och han är på flykt undan Raylans (Timothy Olyphant) rättvisa och Boyds (Walton Goggins) plan att överlämna honom till Detroit-maffian.