Private Practice Good Grief
S6, A3: Efter att Violet har hört en patients hemska bekännelse vänder hon sig till Sheldon för att få råd. Under tiden försöker Addison hålla sin sorg hemlig och Cooper och Charlotte anpassar sig till sin nya verklighet.