Have Yourself a Maily Linda Christmas
S10, A10: När julen närmar sig tar Linda ett deltidsjobb på posten för att tjäna extrapengar, men när ett viktigt paket försvinner går Linda bärsärk för att hitta det. Bob och Tina sitter fast därhemma tillsammans med Lindas kinkiga familj, och Gene och Louise kämpar mot klockan för att hitta den perfekta gåvan till Tina.