NYPD Blue Hit The Road, Clark
S9, A4: Gruppen får tillökning när Eddie Gibson förflyttas från nattskiftet. McDowell och Gibson utreder mordet på en kvinna med MS, medan resten av gruppen utreder mordet på en fängelsevakt på Rikers.