I Love You Too
S2, A9: Vince väcker uppseende på ett konvent med sin nya motspelerska. När varken Eric eller Shauna kan lugna en bitter journalist skickar Turtle proffs till räddning. Drama får en häftig födelsedagspresent av Ari.