S1, A2: När ett flygplan exploderar över Mojaveöknen inleder Jack en utredning. Samtidigt letar han efter senator David Palmers potentiella mördare och sin egen försvunna dotter. Palmer upptäcker att det finns ett nytt hot mot hans kampanj.