S4, A20: Med Palmers tillstånd kidnappar Jack en kinesisk medborgare som kan vara den enda vägen till Marwan. Chloe tampas med känslorna efter att hon tagit livet av personen som angripit henne. Audrey blir förfärad när Jack avsiktligt utsätter Pauls liv för fara under en operation.