S5, A20: Ledarna för inrikessäkerhetsdepartementet, Karen Hayes och Miles Papazian, reagerar på den nya utvecklingen. Den före detta chefen för CTU, Bill Buchanan, arbetar sida vid sida med analytikern Chloe O'Brian för att hjälpa Jack Bauer.