S2, A3: Jacks täckmantel ger resultat när han blir en del av ett dödligt uppdrag. Kim riskerar allt för att rädda Megan från hennes våldsamma pappa. Kate Warner får reda på att hon och hennes familj kan vara i fara då Rezas kopplingar till terroristerna bekräftas. President Palmers rådgivare Lynne Kresge måste hitta ett sätt att kringgå Rayburn för att utfärda en varning.