S4, A7: När Jack och Audrey åker till ett bevakningsföretag blir de påhoppade av några personer som blivit tipsade om deras besök. Edgar genomför en riskabel hackning för att stänga av de sårbara kärnkraftverken. Navi får reda på att Behrooz fortfarande är vid liv och hon beger sig för att träffa honom på en tågstation.