Kl 15.00
S5, A9: Även om extremister har försökt att stoppa det historiska vapenavtalet mellan USA och Ryssland har det lyckats bli signerat. På grund av det är nu Rysslands fiender även USA:s. Terroristernas ledare, miljardären Vladimir Bierko, skrämmer regeringen samtidigt som ledaren för CTU, Lynn McGill, får kritik av president Logan.