The Blacklist Luther Braxton: Conclusion
S2, A10: Efter att det hemliga fängelset har förstörts, måste Red arbeta snabbt för att hindra Luther Braxton (Ron Perlman) från att låsa upp Liz förträngda barndomsminnen.