Bob's Burgers Midday Run
S5, A8: När Tina står inför för en befodran är hon fast besluten att göra vad som krävs för att få jobbet, så hon ber Gene och Louise om hjälp. Under tiden på restaurangen blir Linda artistisk och börjar dekorera väggarna med kundernas konstverk ... på servetter.