Mitt hjärta skulle veta
S1, A17: En personlig kris tvingar Rayna att åka tillbaka till Nashville och hon missar en utsåld show i New York; Deacon kritiserar Juliette; Gunnar vill fira Scarletts framgångar; Avery blir Juliettes humpare.