The Orville New Dimensions
S1, A11: En mystisk rymdavvikelse skadar Orville och får det att driva omkring handlöst i rymden. Under det efterföljande kaoset upptäcker Kelly att löjtnant John Lamarr är smartare än han vill låta påskina och tvingar Ed att överväga honom för en ledande position på skeppet. Han håller med om att mannens akademiska bakgrund imponerar, men för att komma i fråga för befordran måste han tämja sitt omogna beteende.