Glee New New York
S5, A14: Några månader efter att kören har upplösts anpassar sig tidigare medlemmar i New Directions till sina nya liv i New York. Blaine och Sam har flyttat in till Kurt. Artie upptäcker att han har svårt för att hitta på Manhattans gator. Rachel vänjer sig vid att vara en Broadway-stjärna. Mercedes flyttar till New York för att jobba på sitt album. Musiknumren inkluderar "Downtown", "You Make Me Feel So Young", "Best Day of My Life", "Rockstar", "Don't Sleep In The Subway" och "People".