The Americans Översten
S1, A13: När Philip och Elizabeth beordras att genomföra ett möte som potentiellt kan vara ett bakhåll, konfronteras de med oväntade sanningar om sitt förhållande. Stans utredning för honom och FBI allt närmare Philip och Elizabeth.