Revenge Perception
S1, A14: I all uppståndelse kring Emily och Daniels förlovningsfest kommer mycket upp till ytan för allesammans. Victoria använder Conrads egen far emot honom. Jack blir alltmer inblandad. Både Charlotte och Emily stöter på problem.