The Blacklist Pilot
S1, A1: Rymlingen och det kriminella geniet Red Reddington erbjuder sig att hjälpa FBI att gripa en lång rad terrorister och brottslingar, men bara om han får arbeta med den oerfarna profileraren Elizabeth Keen.