Puppy Love
S9, A8: Sipowicz och Clark utreder mordet på en latinamerikansk arbetare, medan Medavoy och Jones letar efter en hundtjuv som stulit dyrbara bulldoggvalpar. McDowell får en ny partner, Rita Ortiz.