White Collar Return to Sender
S6, A2: För att cementera förtroendet mellan honom och de rosa pantrarna måste Neal uppsöka en farlig fiende från sitt förflutna och komma över en riktigt värdefull artefakt. Peter har svårt för att dölja deras hemlighet från Neal och Mozzie.