True Detective Seeing Things
S1, A2: Med press på sig att hitta en misstänkt för mordet på Dora Lange följer Hart och Cohle ett spår som leder till ett katthus och en nedbränd kyrka. Harts äktenskap med Maggie är redan spänt på grund av jobbet, och han hittar ro utanför hemmet.