Bosch Stackars Sonia
S7, A8: Medan Billets fördelar Hollywood-utredarnas nya tjänster sätter Bosch en plan i verket för att gripa Mickey Peña, vilket får svåra konsekvenser. Billets tar hem spelet och Maddie tar ett beslut om sin framtid.