Superstore Steps Challenge
S4, A11: Huvudkontoret introducerar en lättsam stegräknarutmaning mellan alla Cloud 9-butiker och Amy (America Ferrera), Jonah (Ben Feldman), och Dina (Lauren Ash) fejkar en rivalitet mellan butiker för att inspirera butik 1217:s lataste medarbetare.