S5, A16: Alicia söker efter svar när hon försöker förstå hur Will kunde dö till följd av skottlossningen i domstolen. Samtidigt levererar Diane de oangenäma nyheterna till medlemmarna hos Lockhart/Gardner, som i sin tur måste bestämma hur de ska gå vidare.