S1, A2: När han inser att heroinet är avgörande för att han ska kunna återta Harlem, söker Bumpy febrilt efter langare som är oberoende av italienarna. Chin sammansvärjer sig med mutade poliser i ett försök att få Bumpy anhållen och inspärrad igen. Samtidigt oroar sig Mayme för vilka följder det kommer att få för familjen att Bumpy har räddat deras dotter Elise från ett liv på gatan.