Bones The Promise in the Palace
S11, A7: Teamet utreder mordet på en utbrytarkung vars kropp hittades i skogen. De upptäcker att offret jobbade på Magic Palace och höll på med hemliga aktiviteter som kan ha gett honom fiender i trollkarlsvärlden. Brennan och Booth tillfrågar sina vänner huruvida tandfen borde besöka Christine. Angela fortsätter jobba på sin fotografering med Sebastian Kohl.