The Toll
S5, A11: Efter ett angrepp mot Marshals för att hämnas Danny Crowes död, blir Boyd hårt pressad av Duffy och Picker. Medan Raylan har svårt att hantera att han åsidosätts på jobbet, blir mordet på en mäktig intagen både ett hot och en möjlighet för Ava.