Buffy the Vampire Slayer The Zeppo
S3, A13: Xander ger sig ut på ett eget äventyr när han möter några återupplivade lik som vill tillverka en bomb, medan Buffy och gänget kämpar mot onda krafter när helvetesgapet öppnar sig än en gång.