Thick as Mud
S3, A5: Boyd (Walton Goggins) slår tillbaka mot en maffiaman från storstan som försöker att överta makten i Harlan. Raylan (Timothy Olyphant) upptäcker en förskräcklig verksamhet för försäljning av mänskliga organ när han försöker att stoppa Dewey Crowes (Damon Harriman) desperata brottsvåg.