S9, A3: Gruppen utreder två mord: mordet av en blivande musiker och knivmordet på ett societetslejon. Den nyaste polisen på stationen, John Clark Jr, försöker lära sig jobbet och passa in på stationen trots att hans pappa lägger sig i.