Outlander Untimely Resurrectionl Intimacy
S2, A5: Återförenade försöker Jamie och Claire släcka den brand som deras middag gav upphov till. Men Claire tvingas oväntat bryta in på en annan väg. Jamie och Claires relation utsätts för en avgörande prövning när det förflutna gör sig påmint.