Nashville Vart han än leder mig
S1, A8: Rayna överväger saker på nytt efter att ha fått höra Teddys sida; Juliette upplever en oväntad känsla av tillhörighet med Seans familj; Gunnar bekänner sina känslor; både Deacon och Avery erbjuds nya möjligheter.