Walter Taffet
S3, A7: Philip och Elizabeth tyngs av en ny familjehemlighet medan de följer upp KGB:s intressen i Sydafrika. Stan stöter på svårigheter både på jobbet och hemma. Martha konfronterar en chockerande händelseutveckling.