What About Bob?
S3, A11: Eric, Ari och Bob Ryan säljer Ramones-projektet till studiorna men Ari och Bob slåss om vem som ska bestämma. Turtle vill ha gympaskor från en begränsad upplaga, och Vince försöker hjälpa honom på alla sätt och vis.